2 grudnia 2015

Mini haul kosmetyczny #2

Hejka! 
Dzisiaj krótki post z mini haul'em z Kosmetyków z Ameryki.


Zamówiłam sobie:

Lakier Do Paznokci Essie Warm & Toasty Turtleneckcena 19,99 zł

Tusz do rzęs  Bourjois Volume Glamour Ultra Care, cena 27,99 zł
Tusz do rzęs  Loreal Mega Volume Miss Manga, cena 24,99 zł
Błyszczyk  Rimmel Vinyl Gloss Lovesick, cena 9,99 zł

Ostatnio wystawiłam na Allegro biustonosz z Intimissimi, który okazał się nietrafionym prezentem z uwagi na rozmiar :(


Może którąś z Was zainteresuje ta aukcja więc wklejam linka *klik*. Biustonosz jest nowy, w rozmiarze 75B. Jego regularna cena wynosiła 134,90zł, natomiast ja wystawiłam go za 80zł
Jeśli miałybyście jakieś pytania to można pisać na maila lub tutaj w komentarzach ;)

4 komentarze:

  1. great post :)

    http://donnaoctober.blogspot.mk/
    https://www.instagram.com/donnaoctober/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest na prezent więc dopiero po świętach mogłabym go przetestować ;D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*