16 grudnia 2015

21 facts about me

21 faktów o mnie na moje 21 urodziny:

  1. Mam na imię Monika i urodziłam się 16 grudnia 1994r, a więc jestem zodiakalnym strzelcem.
  2. Jestem studentką III roku Dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym.
  3. Swojego chłopaka poznałam przez Facebook'a. Jesteśmy już razem 3 lata i 10 miesięcy.
  4. Mam małą obsesję na punkcie pomadek, szczególnie matowych (myślę, że pojawi się o tym osobny post).
  5. Jestem osobą dosyć wybuchową, której ciężko jest opanować emocje. Cały czas nad tym pracuję.
  6. Mam bardzo dobrą pamięć. Z łatwością przychodzi mi nauka na pamięć, czy zapamiętywanie tekstów piosenek.
  7. Mam o 9 lat starszą siostrę, która jest moim zupełnym przeciwieństwem pod względem wyglądu jak i charakteru.
  8. Jestem podatna na wpływy youtube. Jak zobaczę, że jakaś vlogerka poleca dany kosmetyk, to chcę od razu go mieć.
  9. Jestem strasznym leniem. Najchętniej leżałabym tylko w łóżku, a rzeczy które mam zrobić zostawiam na ostatnią chwilę.
  10. Bardzo lubię serial Sherlock. Wiąże się to z kolejnym faktem ...
  11. Uwielbiam aktora grającego Sherlock'a Holmes'a - Benedict Cumberbatch. Myślę, że śmiało mogę powiedzieć, że jestem Cumberbitch ;)
  12. Mam problemy z zarządzaniem swoim budżetem i rzadko kiedy hajs mi się zgadza :(
  13. Nie mam jeszcze prawa jazdy. Jestem już po kursie i 8 stycznia mam egzamin.
  14. Jestem totalnym zmarzluchem. Najchętniej całą zimę grzałabym się pod kołdrą i piła ciepłą herbatę.
  15. Nie lubię kotów.
  16. Gardzę jedzeniem typu fast-food, podawanym np. w KFC, Burger King i McDonald's.
  17. Jestem nieufną osobą.
  18. Mogłabym jeść ciągle placki ziemniaczane na przemian z pierogami ruskimi.
  19. W swoim życiu odwiedziłam już Czechy, Niemcy, Włochy, Grecję, Turcję i Bułgarię.
  20. Uwielbiam sobie dobrze pojeść, a i tak jestem dalej szczupła.
  21. Nie lubię kawy i smaku kawowego np. cukierków.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :*