9 września 2015

Naleśnikarnia

Kochani jeśli jesteście ze Śląska z okolic Zabrza to chciałabym Wam polecić pewną knajpkę. Mowa tu o Naleśnikarni. Są tam wszelkiego rodzaju naleśniki i na słodko i wytrawne, pancakes, sałatki i desery. 
Naleśniki są na prawdę dobre. Jest tak duży wybór, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja jestem bardziej "słona" jeśli chodzi o smak dlatego moimi ulubieńcami są: naleśnik ruski (twaróg, ziemniaki, cebula, skwarki) oraz trzy smaki (ser wędzony, kabanos, papryka peperoni). Jako sos do naleśników polecam Wam dobrać jogurtowo-ziołowy. Pycha :D
Zaskoczyło mnie, że czekolada na gorąco jest robiona z prawdziwej tabliczki czekolady.
Wystrój też jest super, bo wygląda wszystko jak kamienica.
Ktoś pomyśli, że przecież każdy może sobie przygotować naleśniki w domu, bo już się spotkałam z taką opinią. Jednak pewnie nie wszyscy mają w domu patelnię 42 cm do naleśników ;) 
Ale koniec już tego gadania. Wklejam Wam kilka zdjęć z moich wyjść do tego miejsca:

Ruski
Hawajski





Czekolada na gorąco
Oreo i Trzy smaki

Koktajl truskawkowy i bananowy
American Pancakes i Ruski

















Na sam widok tych zdjęć zrobiłam się głodna ;)

5 komentarzy:

  1. This is so nice dear!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    VISIT MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałabym się do takiej naleśniikarni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*