26 sierpnia 2014

Witaj Świecie!

Hej dziewczyny! Jest to mój pierwszy post na tym blogu ;) Będę tutaj zamieszczać swoje przeróżne prace, które mam nadzieje zainspirują również i was do tworzenia i dzielenia się własnymi pomysłami na tipsy :) Robienie tipsów od zawsze mnie ciekawiło ale nigdy nie miałam odwagi spróbować. Do czasu gdy dostałam w prezencie zestaw do robienia tipsów wraz z lampą. Nawet nie wyobrażacie sobie mojej ekscytacji gdy po raz pierwszy mogłam stworzyć swoje tipsy. Jest to moje dość niedawno odkryte hobby i liczę na wyrozumiałość z waszej strony i nie trollowanie w komentarzach :3 Liczę, że ten mój krótki wstęp nikogo nie przyprawił o ból głowy i bezprecedensowe ziewanie, zatem przechodzę do konkretów. Oto moja pierwsze dzieło:



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :*